Voor een eerste afspraak gelieve te bellen naar Hulst:0114-315724 of Kloosterzande 0114-682386. Wij kunnen dan een passende afspraak met u maken. Bij geen gehoor graag even uw gegevens achterlaten. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Een afspraak afzeggen kan kosteloos indien u uiterlijk 24 uur voorafgaand aan de afspraak de behandeling afmeldt.

Dit kan telefonisch, of een email waarin u de dag en tijd vermeldt waarop u een afspraak heeft. Het antwoordapparaat draait dag en nacht dus mocht u hier behoefte aan hebben bel desnoods s’nachts de afmelding door. Wij kunnen dan meteen op de gereserveerde tijd een andere cliënt helpen waardoor wij u geen kosten in rekening hoeven te brengen.

Indien u niet in staat bent om de afspraak af te melden of u heeft de afspraak gewoon vergeten dan moeten wij helaas de gereserveerde tijd bij u in rekening brengen. Deze rekening kunt u of kunnen wij niet in rekening brengen bij uw zorgverzekeraar daar deze een niet uitgevoerde behandeling niet vergoedt.

De kosten voor een niet nagekomen afspraak bedragen 35 euro

Voor minder dringende zaken kunt u ons mailen. Persoonlijke mailadressen zijn te vinden op onze site bij TEAM.

info@fysiofitzeeland.nl

Verwijzing nodig?

Sinds 1 januari 2006 kunt u zonder verwijzing van de arts naar de fysiotherapeut en kunt u direct bij ons terecht. Voor aandoeningen die op de chronische lijst staan is altijd een verwijzing noodzakelijk.

Bij chronische indicatie: Als u de behandeling al wil starten voor er goedkeuring is van uw zorgverzekeraar dan is dit volledig op eigen risico. Bij geen vergoeding gaan de behandelingen uit uw aanvullend pakket, kan er een eigen bijdrage volgen of een nota.

Wat moet u meenemen voor de eerste afspraak?

Tijdens de eerste afspraak zullen wij u registeren in ons systeem. Hiervoor is het handig dat u een ID kaart, paspoort of verzekeringspasje meeneemt en een handdoek.

Wat houdt de eerste afspraak in?

Tijdens het gesprek wordt de aard van uw klacht, uw beperkingen en uw hulpvraag uitgevraagd. Na het gesprek volgt een lichamelijk onderzoek. Zo wordt vastgesteld waar de oorzaken van de klachten zitten. Samen met u wordt besproken of er een behandeling wordt gestart en wat de aanpak is voor verdere behandeling.

Vergoedingen.

U bent ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor het bijhouden van uw vergoedingen. Wij hebben geen totaaloverzicht van uw vergoedingen. Wij kunnen enkel adviseren of inzien wat op dat moment uw (aanvullende) verzekering is. Aan ons advies kunnen geen rechten worden ontleent.